صدای انفجار مواد محترقه در تمرین تیم ملی!

 

 
صدای انفجار مواد محترقه در تمرین تیم ملی!

بازیکنان تیم ملی تمرینات خود را پیش از دیدار افتتاحیه برگزار کردند.

خبرگزاری فارس: صدای انفجار مواد محترقه در تمرین تیم ملی!

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در تمرین بعدازظهر دیروز که برخلاف هوای ابری صبح در هوای نسبتا آفتابی و گرم‌تر برگزار شد، بازیکنان تمرینات خود را با دویدن و گرم کردن بدون توپ در زمین تمرین کمپ آغاز کردند. از نکات جالب توجه حضور هاشم بیک‌زاده در تمرین و گرم کردن با سایر بازیکنان بود. البته بیک‌زاده پس از گرم کردن و در زمان انجام تمرینات تاکتیکی بازیکنان به همراه برونو و لوسیانو مربیان تجزیه و تحلیل بدنی به صورت اختصاصی تمرین کرد.

بازیکنان تیم ملی پس از گرم کردن با توپ، به زمین اصلی کمپ آمده و تمرینات اختصاصی و تاکتیکی خود را در زمین کوچک و با فوتبال فشرده ادامه دادند.

در تمام طول تمرین تیم ملی و با توجه به شروع مسابقات جام جهانی و اینکه مسابقه افتتاحیه جام جهانی بین تیم های برزیل میزبان و کرواسی در شهر سائوپائولو برگزار می‌شد، صدای انفجار مواد محترقه در اطراف کمپ و البته تا دوردست‌ها و به خصوص پس از به ثمر رسیدن گل برای برزیل شنیده می‌شد.

همانطور که پیش از این هم اعلام شده بود، بازیکنان تیم ملی یک نیمه از دیدار تیم‌های برزیل و کرواسی را در کمپ و نیمه دوم را در هتل محل اقامت و به صورت دسته جمعی و با حضور همه اعضای تیم و کادر فنی تماشا کردند.

پس از اتمام تمرین و بختیار رحمانی و دانیال داوری با رسانه‌های حاضر و تلویزیون فیفا مصاحبه کردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 23 / 3 / 1393 ا 11:46 AM نويسنده : REZA ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.